Napi szösszenet

Napi szösszenet

A vizes vb megnyitójának margójára..

2017. július 15. - 2x18

Tegnap volt a vizes vb megnyitója.

Már hónapok óta hangolódunk.

Napról napra emelkedő büdzsé. Blöff látványtervek. Rolling Stones helyett Emeli Sandé. Aztán ő sem, helyette Cee Lo Green. Lassan avagy el sem készülő helyszínek. Azok is rosszul. Háborgó mentősök és nővérek. Megalázott olimpikonok.

Aztán csak elérkezett a megnyitó pillanata is, már előre borítékolni lehetett, hogy milyen lesz. Grandiózus, magyaros, modernkedő (de nem modern), eklektikus, stb. Véleményt nem nyilvánítok, mert egyéb okok miatt (ld. picifiam) nem tudtam megnézni. És egyébként sem szeretem az ilyesmit. (Na jó, a londoni olimpia megnyitóját élveztem.) Helyette megnéztem KAP, Jankovics Péter és Lovász László paródiáját, amin már szórakozni sem tudtam önfeledten, mert fájt a realitása, +időnként rákattintottam a mutyi vb számlálóra. Részemről ez a program ki volt pipálva.  

Ma reggel viszont láttam a férfiak füredi 5 kilométeres versenyét. A jól ismert Balaton látványa valamit elindított. Valami büszkeségfélét:) A fent soroltakon nem tudunk már változtatni, de örülni azért szabad:) És szurkolni is!:)

Apropó! Hol lehet ilyen plüss izét venni?! Picifiam biztos örülne neki:)

A bejegyzés trackback címe:

https://2x18.blog.hu/api/trackback/id/tr3312665949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása