Napi szösszenet

Napi szösszenet

Bicikli és az elméleti fizika, no meg a mérnökök

2018. július 03. - 2x18

Ha minden jól megy, akkor ma megérkezik a biciklim:) Juhijj:) Jó ideje vágyódom egy női kerékpárra. Egy rendesre. A legfontosabb szempontok:  kicsi legyen (kissé mélynövésű vagyok), +ne legyen egyenes a kormánya, mert egy mountain bike bicikli kormányának nézésétől is beáll a hátam.

Megelégelve helyhezkötöttségemet (jogsim még mindig nincs, a város központja meg messze van gyalog, szabadidőm meg nem nagyon akad..) kerestem egyet, rögtön az első találat szimpatikus is lett:) Árban jó, megbízható magyar márka, kicsi, és itt jön a RÁADÁS: méretre állítva fogom megkapni tőlük,+háztól házig szervizelést vállalnak. Rögtön tudtam, ő az igazi:) Mert bár a párom nagyon ügyes műszaki dolgokban (mérnök,  ennek még lesz jelentősége), viszont szabad kapacitása az nem nagyon van. (Olyannyira, hogy még ősszel elhozta anyukám az ő korábbi biciklijét, hogy kicsit zörög, kicsit lötyög, de majd a férjem orvosolja a problémákat. Nos, még meg sem sikerült tekintenie a járgányt..)

Szóval szerelem első látásra, meg is rendeltem:)

Aztán kaptam levelet tőlük, hogy átadták a futárnak az árut. Csak a futárok a lapos csomagokat szeretik, így ugyan méretre állítják, CSUPÁN a kormányt szerelik le róla, a pedált és talán a nyerget is. De no para, mellékelnek egy videót és 2-3 perc alatt össze tudom majd rakni. Én. Ha mégsem, akkor van telefonos segítség, majd úgy supportálnak. AHA. 

Az van, hogy bár elég jó vagyok reál dolgokból, műszaki érzékem az nulla. De tényleg. Mindig azzal vigasztalom magam, hogy ha már én nem tudom megoldani ezeket a komplikált feladatokat, legalább azt tudom, hogy kihez fordulhatok. Pedig már szintet léptem: be tudtam fűzni a varrógépet (korábban inkább megvarrtam kézzel, amit akartam), sőt, fel tudom kapcsolni a biztosítékot is! No, ezek után nem hiszem, hogy a 2-3 perc az rám is vonatkozik.

És ilyenkor mindig elmorfondírozok azon a törekvésen, hogy mivel kicsiny hazánkban kevés a mérnök, nosza, képezzünk többet. Mert ha valakinek jól mennek a reál tárgyak, az csak ne menjen pl. közgazdásznak, legyen belőle inkább mérnök. Mint látjuk, azért ez nem ennyire egyszerű. Minimális műszaki érzék azért kellene ehhez. Leginkább azzal tudnám szemléltetni, mintha az Agymenők sorozatból Sheldon mérnök lenne.. Katasztrófa lenne minden szempontból. (Elég, ha csak a konkrét bicikli összeszerelést látom lelki szemeim előtt Sheldon által végrehajtva; az már maga a helyzetkomikum.)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://2x18.blog.hu/api/trackback/id/tr2014087847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása