Napi szösszenet

Napi szösszenet

NYÁR VAN!!!

2017. június 28. - 2x18

Este még tele voltam tervekkel, aztán reggel az első, a második, majd a harmadik kávé után is csak lődörögtem. Konyhába be, konyhából ki, szobába be, szobából ki, már ahhoz sem volt túl sok kedvem, hogy a pizsamát levegyem és felöltözzek. Aztán a reggeli zuhany valamicskét javított a helyzeten, még a szokásos napirend összeírása is megtörtént, persze az is csak ímmel-ámmal. 

A hátam beállt, a karomat alig tudom mozgatni, guggolásról meg álmodni sem merek. Ez meg az utóbbi három nap eredménye: vasárnap salsa, hétfőn streching, tegnap meg alakformáló, vagy mi a szösz. Összejött egy kis izomláz, na. (Nem, ez most nem panasz, tényleg büszke vagyok magamra, majd a sportról írok külön is..)

Maradék energiáimat összeszedve elmosogattam, felsöpörtem, feltöröltem (szigorúan hideg vízzel, hátha hűtene valamit a lakáson, tudom, hiú ábránd), a listámról még alig tudtam valamit kihúzni, de FELADTAM:)

NYÁR VAN!!!!

És most megyek is a picifiammal játszani:D

A bejegyzés trackback címe:

https://2x18.blog.hu/api/trackback/id/tr3412625697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása